Ümumi Tələblər:
• Təhsil: Ali təhsil;
• Təcrübə: Müvafiq sahədə 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
• Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarında (MS Excel, MS Word, MS Outlook) sərbəst işləmə bacarığı;
• Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dilləri;
• Əlavə bacarıqlar: Cəldlik, problemləri həll etmə bacarığı, analitik düşüncə, riyazi biliklər, yüksək səviyyədə ünsiyyət və təqdimat bacarığı.
Vəzifə Öhdəlikləri:
• Təchizatçılarla əlaqələrin yaradılması və idarə olunması;
• Satış proqnozlarına əsasən sistemdə sifarişlərin formalaşdırılması və firmalara göndərilməsi;
• Anbar qalıqlarının mütəmadi yoxlanılması;
• Tələb olunan məhsul çeşidlərinin daxili bazarda araşdırılması;
• Qiymətlərə nəzarət məqsədilə bazar araşdırması aparmaq və rəqibləri izləmək;
• Daha münasib qiymət, endirim və aksiyalar əldə etmək məqsədilə təchizatçılarla mütəmadi danışıqlar aparmaq;
• İadə şərtlərinin pozulmaması üçün anbara vaxtında müraciət etmək;
• Lazımi sənədlər toplusunun düzgünlüyünə və etibarlılığına nəzarət etmək;
• Overstock və out of stock hallarının qarşısını almaq m